چلسي – کپنهاگن: آيا پاي تورس به گل‌زني باز مي‌شود؟
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : آرمان

چلسي ديدار رفت را در دانمارک دو بر صفر برده و با خيالي آسوده به فکر ديدار برگشت است.


 تنها فاجعه‌ای غیرمنتظره می‌تواند مانع راهیابی چلسی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. اما پرسش اصلی این است: آیا فرناندو تورس سرانجام گل خواهد زد؟

 این مهاجم اسپانیایی در پنج دیداری که پس از انتقال 50 میلیون پوندی‌اش از لیورپول به چلسی داشته هنوز گلی نزده است، و زیر سایه نیکولاس آنلکا بوده که در خانه تیم دانمارکی دو گل زد تا تیمش دو بر صفر پیروز شود.

 تورس نتوانسته فرمی را تکرار کند که منجر شد رکورد نقل و انتقالات بریتانیا برای او شکسته شود.

 با این حال او به مارکا می‌گوید: «مطمئنم که گل‌هایم فراخواهند رسید، چرا که همیشه می‌دانستم نیاز به جا افتادن دارم.»

 کارلو آنچلوتی، مربی تیم همچنان به آنلکا اعتماد دارد. او در این فصل هفت گل در لیگ قهرمانان زده. در کنار آنلکا، تورس بازی خواهد کرد تا دیدیه دروگبا همچنان نیمکت‌نشین باشد.

 تورس و دروگبا در پیروزی سه بر یک در خانه بلکپول در هفته گذشته با هم در خط حمله بازی کردند و نتوانستند درخششی داشته باشند. آن بازی با گل‌های فرانک لمپارد (دو گل) و جان تری به سود چلسی به پایان رسید.

 تورس می‌گوید با آن که در میدان اثربخش نبوده، اما می‌خواهد کمک کند چلسی فاتح لیگ قهرمانان شود. آنها چند بار به فتح لیگ قهرمانان نزدیک شدند ولی ناکام ماندند.

  تورس می‌گوید: «این باشگاه یک پنالتی با فتح لیگ قهرمانان (در فینال 2008 مقابل منچستریونایتد) فاصله داشت و حس می‌کنید که قهرمانی در دستشان بود ولی گریخت.

 من هم مانند همه بازیکنان چلسی هر کاری انجام می دهم تا این فصل هم دو قهرمانی به دست بیاوریم.» اشاره تورس به قهرمانی دوگانه چلسی در فصل پیش در لیگ برتر و جام حذفی است.

 کپنهاگن باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار رفت داشته باشد تا بتواند چلسی را به دردسر بیندازد.

 دیدار رفت دو تیم، اولین بازی کپنهاگن پس از تعطیلات زمستانی بود و آنها سرعت کافی را نداشتند. البته این بار کپنهاگن با پیروزی یک بر صفر در خانه آلبورگ، به سرعت لازم رسیده. آنها با این برد فاصله خود در صدر جدول لیگ دانمارک با تیم دوم را به عدد حیرت‌انگیز 19 امتیاز رساندند.

 یسپر گرونشایر که زمانی در چلسی بازی می‌کرد می‌گوید تیمش می‌تواند در این بازی حرفی برای گفتن داشته باشد، حتی با این وجود که چلسی در 25 دیدار خانگی گذشته خود در لیگ قهرمانان تنها یک باخت داشته: «ما باید به این باور داشته باشیم. روشن است که برای پیروزی به لندن می‌رویم. اگر بتوانیم گل اول را بزنیم هر چیزی ممکن است.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 2576
بازدید کل : 44633
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1